Témaindító hozzászólás
|
2004.08.16. 13:34 - |
Bölcsész létem, illetve a webfejlesztéshez való teljes hozzá nem értésem ellenére webes felület kialakítását határoztam el. Ráadásul igényes ill. ambíciózus vagyok, tehát szeretném, ha ez a fórumfelület minden eddig alkotott kultúrakutató-fórumnál látogatottabb lenne, és tudom, hogy ehhez jó grafikára, nagy kapacitásra, könnyű kezelhetőségre van szükség. Nem hiszem, hogy ezzel a g-portálos felülettel a legjobb úton haladok e célok felé, viszont ennél jobb megoldást nem ismerek, illetve a számomra ajánlott megoldásokat egyedül nem tudom kivitelezni.
Ezért arra lennék a leginkább kíváncsi, vajon számolhatok-e olyan látogatóval, akit nemcsak a kultúrakutatás ügye izgat, de a felület kialakítása kapcsán is van ötlete.
Egyelőre nem áll ehhez rendelkezésre semmilyen tőke (én jövedelemmel nem rendelkező munkanélküli bölcsész vagyok), épp ezért szívesen veszek olyan hozzászólásokat is, amelyek azt tárgyalják, hogy egy nagyobb mérvű fejlesztésre hogyan lehet mondjuk pályázati pénzt szerezni. |
[1-1]
Bölcsész létem, illetve a webfejlesztéshez való teljes hozzá nem értésem ellenére webes felület kialakítását határoztam el. Ráadásul igényes ill. ambíciózus vagyok, tehát szeretném, ha ez a fórumfelület minden eddig alkotott kultúrakutató-fórumnál látogatottabb lenne, és tudom, hogy ehhez jó grafikára, nagy kapacitásra, könnyű kezelhetőségre van szükség. Nem hiszem, hogy ezzel a g-portálos felülettel a legjobb úton haladok e célok felé, viszont ennél jobb megoldást nem ismerek, illetve a számomra ajánlott megoldásokat egyedül nem tudom kivitelezni.
Ezért arra lennék a leginkább kíváncsi, vajon számolhatok-e olyan látogatóval, akit nemcsak a kultúrakutatás ügye izgat, de a felület kialakítása kapcsán is van ötlete.
Egyelőre nem áll ehhez rendelkezésre semmilyen tőke (én jövedelemmel nem rendelkező munkanélküli bölcsész vagyok), épp ezért szívesen veszek olyan hozzászólásokat is, amelyek azt tárgyalják, hogy egy nagyobb mérvű fejlesztésre hogyan lehet mondjuk pályázati pénzt szerezni. |
[1-1]
|